قتلوا خالد وبعد ما قتلوه اغتالوا سمعته .. اقروا أقوال المجرم القذر محمود صبري محمود أمين الشرطة قاتل خالد عشان تعرفوا إنه كذاب وإن خالد مكانش معاه بانجو زي ما الطب الشرعي بيقول

مصدر أقوال المخبر: مركز النديم اللي منتدب للدفاع عن خالد الله يرحمه
http://www.facebook.com/topic.php?topic=16568&uid=7461444364

المخبر: خالد كان واقف على باب السايبر ومكانش بيجري وكان فيه في ايدي حاجة متطبقة .. أول ما شفته أنا جريت عليه لأني عارفه كويس وهو مطلوب في حكمين وهربان منهم قضييتين حيازة مطوة صدر فيها حكم بحبس شهر و٥٠ جنيه والتانية شهر و٢٠٠ جنيه .. فأنا مرحتش عشان أشوف ايه اللي معاه أنا رايح أنفذ الأحكام

الأدمن: لاحظوا تغيير روايته عن المرة الأولانية لأنهم طبعا فهموه إنه لو قال رايح يفتشه يبقى كده يقع في جريمة يتعاقب عليها .. وعلى فكرة هو ده اللي قاله المرة الأولانية

المخبر: لما جريت عليه بسرعة راح راجع لورا ٣ خطوات وأنا بسرعة رحت ماسك ايده اللي فيها الحاجة عشان متكونش موس يعورني أو يعور نفسه بيها

الأدمن: التقرير بيقول إن اللفافة كانت ٧ ونص سم في ٢ ونص سم .. يبقى ازاي المخبر يفتكر إنها موس؟ طبعا واضح إن مفيش لفافة ودي كلها تلفيق

المخبر: خالد نتش إيديه من ايدي وراح بسرعة بالع اللي كان في ايده وفجأة وشه احمر ووقع على الأرض وفضل يفرفر برجله وماسك زوره بايده وبيحاول يطلع اللي في بقه لكن معرفش

الأدمن: طبعا قصة ساذجة وتتنافى مع كل شهادات الشهود اللي أكدوا حدوث ضرب في السايبر لخالد
شوف مثلا الولد الصغير ده اللي كان في السايبر: http://bit.ly/d33ze5
وشهادة صاحب السايبر: http://bit.ly/cJhnAb
وشهادة الولد التاني اللي كان في السايبر: http://bit.ly/bTPvOL

المخبر: خالد لما وقع على الأرض أنا حطيت صبعي في بقه وأتاكدت إنه بلع الحاجة اللي كانت معاه .. وكان حاطط ايده على زوره .. جه زميلي عوض وساعدني في شيل خالد اللي كان عمال يفرفر وكان عوض بيحاول يفوقه .. أنا ممسكتش رقبته بعد وقعوه .. وكان عدد الناس أكتر من ٥٠٠ شخص بيحاولوا يساعدوه وأنا مقدرتش اعرف حالته وصلت لايه

الأدمن: يعني كذب في كذب .. بتحاول تنقذه؟ وبتشيله عشان تنقذه؟ وفيه ٥٠٠ واحد ازاي يتلموا في الزمن القصير ده .. إنت مخبر كذاب وغبي! .. ده غير إن لو شخص فعلا بلع حاجة بالحكم ده وبيفرفر زي ما بتقول سهل حد يلحق يطلعها من زوره لأنها كبيرة

المخبر: اتصلت بالرائد محمد ثابت وقلتله إن فيه واحد بلع حاجة وواقع على الارض والرائد قال لي انا جي في الطريق واتصلت بعديها بالاسعاف ووصل الرائد بعد ما الاسعاف جت وكان معاه ٢ مخبرين والاسعاف كانت جت بعد عشر دقائق .. ومشفتش اذا كانوا بتوع الاسعاف كشفوا عليه ولا لأ

الأدمن: طبعا التأكيد على إن الرائد وصل بعد الاسعاف كان غرضه نفي الشبهة عن الرائد بكل الأشكال .. يعني حتى لو حصلت مصيبة الرائد مكانش موجود لحد ما الاسعاف وصلت. وعايز أسأل سؤال: هل خالد فضل يفرفر في العشر دقائق ومفيش حتى دكتور يلحق يتدخل ينقذه؟ وازاي يا مخبر متعرفش اذا الاسعاف كشفت عليه ولا لأه .. كنت فين يعني؟

المخبر: محصلش ان فيه سيارة شرطة وصلت قبل الاسعاف واخدت خالد ورجعته مرة تانية قبل الاسعاف. اصلا خالد الناس شالوه من قدام باب السايبر ودخلوه مدخل العمارة المجاورة عشان الطريق وفي غير كده هو متنقلش من مكانه

الأدمن: وتعمل ايه مع شهادة البواب اللي اكد انكم كنتم بتضربوه؟
http://bit.ly/bVEdBL

المخبر لما اتسال هل خالد وقع على الارض وهما بينقلوه للاسعاب: انا مخدتش بالي وهو اتخبط في باب العربية وهما بيدخلوه فيها

سؤال لكل الناس: فيه حد لسه عنده شك إن قصة البانجو دي كذب من وزارة الارهاب اللي مسماه زورا باسم وزارة الداخلية؟