قصه شباب تراهنو على بنت والمبلغ .... 10 جنيه !!

انا عاوز اقول قصتى بس بالله عليكم انا بجد تعبان وضميرى مانبنى يمكن عاوز افضفض عشان ارتاح وعشان كلامى ده كل ولد يقراه وكل بنت تفهمه وتستفادوا منه

انا وصحابى كنا فى النادى فى يوم وكانت بنت ذى القمر معدية من ادامنا
المهم واحد صاحبى قال انه عاوز يكلمها
وحاول فعلا وهى صديته ورفضت
وجه طبعا حالته وحشة ومتغاظ وصحابنا حمسوا الموضوع قال كلنا لازم نجرب والى حيعرف يكلمها حياخد عشرة جنيه وقصدوا يحقروا المبلغ عشان يثبتوا انها متستهلش اكتر من كده
اعذرونى يا بنات انا عارف ان الكلام جارح طبعا بس بجد انا ضميرى وجعنى
المهم كلهم فشلوا وانا نجحت لانى عرفت ادخلها صح
دخلتلها من ناحية الدين والطريقة ديه ناجحة جدا للبنات المحترمة
مش حكدب انها كانت محترمة وانا كنت فى منتهى الوطى
المهم عديت الايام والشلة كلها شافونى وانا كنت معاها وطلعولى ال10 جنيه ادامها
وقالولى الرهان
مهما وصفتلكم حسيت اد ايه اقذر بنى ادم على وجه الارض
وهى معملتش اى حاجة ولا نطقت بس قالت كلمة واحدة حسبى الله ونعم الوكيل
حسيت ان سكينة دبحتنى
مش حنكر انى مشدود ليها ومعجب بيها جدا
بئالها سنة وبحاوول انى اعذرلها ومش عارف اذاى اواجهها او اقولها انى بحبها بجد
المهم حصلتلى مشاكل كتير وابتديت افتكر كلمة حسبى الله ونعم الوكيل ابتديت احس انى عشان ظلمتها ربنا بيعاقبنى
انا دلوقتى متمناش غير انها تسامحنى وكل ولد وبنت ميستهتروش بمشاعر الابرياء
احساس انك ظالم اسوأ احساس فى العالم
انا اسف انى طولت عليكم ويارب تفهمونى