مكالمة تليفونية تخيلو حدوثها بين النجمين الكبيرين ولاحظو اسماء اغنياتهم فيما بين الاقواس ويا رب تعجبكم



تامر : أزيك يا كبير <<طمني>> انت عامل ايه << آه م الفراق >> الواحد من زمان مشفكش يا راجل




عمرو: كويس الحمد لله << حلوة الأيام >>



تامر : أيه اخر اخبار البومك يا هضبة قولي كدة << بينك وبيني >>

عمرو طبعا مش قاله << مالك >> ولا قله << يهمك ف ايه >> لكن قاله
: البومي هيكسر الدنيا اصل انا << بقدم قلبي >> للجمهور



تامر : ايوة كدة يا كبير مستنينك بفارغ الصبر

عمرو: وانت يا تيمو محضر ايه للجمهور ؟؟



تامر : والله يا اسطورة محضر حاجة كدة انشاء الله تعجب الجمهور وطبعا مستني رأيك دة انت الخير والبركة وانا << مليش بعدك >>




عمرو: الله يخليك يا تيمو... بس قولي هو << انت مشيت >> و << بعدت ليه>> عن شركة فري ميوزك



تامر: والله يا كبير انا << مكنتش ناوي >> بس الظروف حكمت



عمرو: انا سمعت كدة ان كان في مشاكل بينك وبين الاستاذ نصر محروس



تامر : كان فيه فعلا حبة مشاكل بسيطة بس اتحلت وبقينا زي الفل بس الصحافة


بتزود المواضيع مانتا عارف ان الصحافة << تاعبة كل الناس >>



دول كمان قالو يا هضبة ان انا وانت بنكره بعض وان الهضبة بيكره تامر وعاوز يدمره


بس انا رديت وقلت لأ الهضبة ميعملش كدة دة استاذي وملكوش دعوة بيه و << كله الا حبيبي >>



عمرو : هو دة العشم يا تيمو و<< الله علي حبك انت >>



تامر : عاوزين نبقي نشوف بعض يا كبير دة<< عيني وانا شايفك>> بالدنيا وما فيها



عمرو : الله يخليك يا حبيب قلبي هبقي اكلمك اهنيك علي نجاح البومك انشاء الله



تامر : الف شكر وانا طبعا << رسمي فهمي نظمي >> هتصل بيك اهنيك علي النجاح الساحق انشاء الله



عمرو : مع السلامة


التسميات: